#4






Sexspelet.

Jag blev ombedd att hitta på ett julklappstips till sin flickvän och jag valde något som gynar er båda, nämligen sexspelet.
Det går ut på att man ska slå tärningar och för varje ruta man hamnar på så får man instruktioner på vad man ska göra på/med sin partner. Ett riktigt retsamt spel!



Sexspelet finns att köpa på flera olika ställen och priserna ligger på runt 100;- till 200;-
Men jag hittade det på Martinshop för 129;-
Direktlänk här.


Jag personligen rekomenderar det. Vissa "uppgifter" kan dock skrivas om. Men det är värt pengarna!

Kommentarer
Postat av: ricky

vet inte vad jag tycker om de... Tänk om man sitter med sin flickväns familj och öppnar presenter! :O

2009-12-04 @ 22:04:13
Postat av: Alkis

men ricky då (A)

2009-12-07 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0