#1 & #2



Eftersom jag inte la upp något igår så får det bli två idag.


#1 Plattång
Detta är något jag hade blivit superglad över om jag fick det i julklapp.
Gama gör väldigt bra produkter och detta är helt klart en av deras bästa.


Jag är avundsjuk på de som har denna plattång för det är helt klart den bästa plattång jag någonsin användt!

Den är ganska dyr men just nu har bangerhead kampanj på den och just nu kostar den bara 499;-
Klicka här för direktlänk till plattången.
(länken öppnas i ett nytt fönster)



#2 Laptopcooler
Jag vet att många där ute har laptops som blir väldigt varma och därmed obehagliga att ha i knät.
Med denna slipper man det och den finns i några olika designer.

Denna finns att klicka hem på coolstuff.se för 399;-
Direktlänk här.


Kommentarer
Postat av: Fa1ly

Bra tipps jag önskar mej med en laptop cooler!!!

2009-12-02 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0