Chacha!

Lång dag i skolan idag och det var väl inte direkt den bästa men som någon vänlig själ sa till mig idag så ska jag försöka se saker mer positivt.
Så idag när jag kom hem gjorde jag något positivt, jag mailade västtrafik och hoppas nu på ett positivt svar.

Just nu sitter jag och äter Pan pizza, jag gjorde den i ugnen för den blir godare då och jag hällde även på lite oregano - MUMS!
Satt och funderade lite och smaken på pizzan förändras beroende på hur man äter den, äter man med kniv och gaffel får man ganska mycket ostsmak men äter man den med händerna smakar den mest deg. Humm.


Det är paus i Ugly Betty nu så tänkte passa på att skriva ett inlägg.



Herrå!

Kommentarer
Postat av: olivia

Vad mailade du västtrafik om? haha, min bf värmer i ugnen också!! bara så du vet

2009-11-24 @ 21:44:01
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0