Detta har varit en väldigt...

seg dag. Kompensationen kommer fick jag fint förklarat för mig efter mitt tidigare inlägg idag.
Men det betyder inte att jag tycker det är okej att vara tvungen att vara kvar i skolan till 20. Har massa fula ord på lager till detta fenomen men uttrycker jag mig komer det säkert synas på mina betyg sen.


Har haft diverse samtal under veckan, utvecklingssamtal mm. Känns dock som jag redan berättat om det så ska nog inte skriva ytterligare detajer.


Jaja, har bara en lektion imorn och det är jävligt skönt 9.50 - 11.20. Men jag har ju historia så det räknas som två lektioner ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen och blunda ett tag.



Härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0