Hejhopp!

Nu är jag vaccinerad och klar. Fick två sprutor.


Länge sen jag prata om tjockisar va? Hihi, vågar jag göra det igen? Ni blir ju så arga då. Undra om det bara är fetingar som läser min blogg, det hade vart awesome - Fetingbloggen!

Men men. Helt galet trött är jag, tror det beror på sprutan eller det faktum att jag knappt sov i natt.


Jag tänkte på det där med rea - helt underbart om ni frågar mig och det är klart ni gör! Tycker ni inte det är konstigt att det typ bara finns kläder i S och uppåt? Varför kan inte fetton dra sitt strå till stacken och köpa kläder? Om ni frågar mig så borde deras kläder kosta mer då det går åt mer tyg att göra dom. Varför ska jag behöva betala för mer tyg än vad som användts till mina kläder? Vafan, kan inte hela Svrige tvångsbantas så kläder i min storlek kostar vad de borde! 

Äh, jävla tjockisar! Stick kniven i magen och skär bort allt jävla fett!
Är så trött på er!


Kommentarer
Postat av: TjOckiS

Undra hur länge det där kommer funka om du skriver för mycket och för överdrivet om det här med tjocka personer, kanske inte ger samma reaktioner längre som du vill ha? Kan du inte skriva om något annat som folk tar illa upp av istället?



2009-11-09 @ 21:47:30
Postat av: Hana

HAHAHAHA

2009-11-11 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0