Lördag

Ojoj, blev ingen uppdatering igår.

Jag och Mattias köpte det nya mariospelet till wii igår, han testade det igårkväll men jag somna.
Vi investerade även i ett "sällskapsspel" för två spelare ;) Sexspelet <3
Väldigt spännande faktiskt och ja, det var väl mysigt också ;) vissa ändringar knde dock göras så jag ska sätta mig och "redigera" spelet sen :*

För övrigt letade jag efter ny vinterjacka igår och som vanligt blev jag väldigt arg. Den minsta storleken som finns kvar typ överallt är 36 och uppåt, jag fattar fortfarande inte varför sveriges fetton inte köper kläder.
Jag får helt enkelt internetshoppa ist - URK!



Nu ska vi snart äta men vad det blir återstår att se.

Härrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0