Måndag morgon.

Idag är morgondagen jag fruktade igår.

Jag ska till skolan nu, första gången på fyra veckor. Jag vill inte.


Jaja, vi får väl se vad som händer på min skabbiga skola idag , full av ettor är den iaf och såna gillar vi inte så jättemycket för dom är väldigt stökiga och väldigt många och de verkar ha rast hela tiden för de tar alla sittplatser i lobbyn alll the fucking time.

Första lektionen kommer bli intressant - Projekt och företagande. Ja, undra hur det går för Heat Pro UF, tror inte detta kommer bli bra alls men jag tar med prototypen som jag fått fram. Ska bli intressant att se vad alla andra i gruppen har gjort. Affärsplanen skulle vara klar för en vecka sen men vi måste veta hur vår produkt ska se ut innan vi kan göra affärsplan men men.



Skriver när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0