Ojojoj

Har lite dåligt samvete över att jag aldrig uppdaterar och att ändå så många kollar bloggen dagligen. Så får väl skärpa mig.

Jag och Mattias var på Liseberg igår och de blev inte lika mysigt som jag föreställt mig, det var så galet mycket folk (om alla skulle varit smala kan jag lova att man skulle kunnat komma fram utan problem) och när vi skulle gå ut träffade han på sin första flickväns föräldrar som bor i Leksand - Awkward!

Konstig blev det när vi kom hem också. Men jag vann iaf lite på Liseberg. Vann två påsar chips och två chokladkakor - vart har alla mjukisdjurshjul tagit vägen?
testade lite på klorna också och sånt är jag vanligtvis bra på. Antingen hade jag en dålig dag igår eller så låg djuren packade för hårt eller så orkade inte klorna djuren, jag gissar på de sista två alternativen.
Liseberg kan ta sig i röven!
So can Varberg.
Jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0