Byxmyndig?

Loggade in på Bilddagboken nyss och tog mig en titt i fokus. Där hade "Lopppan" lagt upp en bild och skrivit något i stil med "byxmyndig idag". Shit asså, var inte det såå 2006?!
Är ungarna fortfarande lika jävla fixerade över att bli "byxmyndiga"? Och vem fan bryr sig om man är det eller inte? Det är ju inte direkt så att "Åh, nu är jag 15 så idag ska jag KNULLA!", väntar man seriöst på den dagen bara för att knulla är man ju fan helt jävla dum i huvet. Vill man knulla så gör man väl det oavsett om man är 15 eller inte?
När jag tänker tillbaka på hur gammal jag var när jag förlorade oskulden blir jag äcklad, såna små eller ah, unga människor ska fan inte ens veta vad en kuk och fitta är! Det är fan äckligt. Tänk er bara en 14 åring ha sex, är det inte helt jävla fel? Dom är ju fan bara barn!
Nu påstår jag inte att jag är vuxen men vafan, stor skillnad mellan 14 och 18 om ni frågar mig. De som är lika gamla som mig (eller äldre), ta er en titt på en tjej som går i sjuan eller åttan, ser de inte små ut? Dom BÖRJAR ju fan precis få bröst, vafan ska dom med en kuk till?

Nu har jag såndär underbar dubbelmoral igen men men, min blogg så :D
Ville mest bara idiotförklara "byxmyndigheten", om folk verkligen skulle hålla sig till den så tycker jag man borde höja den med ett eller två år då kropparna är mer utvecklade och enigt mig mer redo.

Jaja, gör som ni vill. Stoppa en kuk i er när ni är 12. När ni blir äldre och tittar tillbaka på det så kommer ni bara bli äcklade.
Jag minns hur stor jag trodde när jag var 14, inser nu att jag inte hade nån aning om någonting.


Grattis Lopppan.
Hoppas du blir lika besviken som jag blev när du förlorar oskulden :)


Kommentarer
Postat av: Jakob (byxmyndig)

Jag skrattade faktiskt..

2009-10-06 @ 23:45:29
Postat av: Fa1ly

Grejjen e ju typ att det finns tjejer som går typ 8-9 som är lika "mogna" utvädnigt som typ 17-18 åringar x)



men ja jo det e sjukt!

2009-10-07 @ 09:58:19
Postat av: Fanny

Så jävla sant och man blir jävligt äcklad när man tänker tillbaks på när man förlorade oskulden.

2009-10-07 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0