Blattar och kukar?

Ja, jag använder ord som KUK och FITTA i min blogg för det är inte menigen att små skitungar ska sitta här och läsa.
Så detta inlägget tillägnar jag alla som är i KUK- och FITTAåldern.

Här kommer ett inlägg som kan tyckas vara rasistikt men det är verkligen inte meningen att det ska vara det, tycker bara att blatte är ett väldigt bra samlingsord för de mörkhyade invandrarna. Sorry asså.

Ja då kör vi, ska försöka få detta att låta så lite rasistiskt som möjligt men det kommer väl gå åt helvete precis som allt annat jag försöker med. Anyhow, ni tjejer där ute kommer antagligen känna igen er i detta och om inte är det väl bara jag som är så jävla snygg och därför inträffar detta problem mig.
Jag tänder inte på mörkhyade män/killar och äcklas därför av deras självsäkerhet att de ska få ligga med den snyggaste bruden i rummet. Hur i helvete kan ni ens tro att jag vill ha en svart kuk i mig? Och hur jälva rasistiska är ni inte själva egentligen då ni ser tjejer/kvinnor som jävla objekt man bara stoppar kuken i? SKÄRPNING! Detta gäller även er svenskar som leker blatte. Insåg precis att det inte bara är hudfärgen som är avtändande, utan även beteendet. Älskar när jag helt plötsligt inser saker så ber därför om ursäkt till alla blattar där ute som tog åt sig och trodde att det berodde enbart på hudfärg.
Jag tål bara inte killar som har S i kläder och köper tröjor i L och tror det ser snyggt ut. Hur fan tänker ni? Hur skulle det sett ut om jag köpte jeans på Gina i storlek 30 liksom, shit xD Byxorna vid knäna, är det verkligen så skön och fryser ni inte om kuken? Ni är väl vana vid varmare klimat?

Nej nu spårade det ut, förlåt. Det skulle ju handla om kukar och fittor men känner att jag iaf måste få avsluta blatteämnet med att säga det inte är någon idé att ni tittar sådär på mig för jag stoppar nämligen bara svenska kukar i fittan. Men tack för "komplimangen"?
Antar att en del av det styrs av mina fördomar så för sista gången ber jag om ursäkt om någon tar åt sig. Fast varför i helvete ber jag om ursäkt egentligen? Jag ska behöva be om ursäkt för mina åsiker då ni inte ber mig om ursäkt när ni kränker mig och tror att ni ska få stoppa kuken i mig.
Varför ska vi svenskar behöva anpassa oss efter er och ge er någon form av särbehandling för att inte råka kränka er, vafan är det några som borde bli bättre behandlade än andra är det fan vi. Det är vårt land och här är vi snälla och delar med oss och sen klagar ni. Var glada för ni får någon stans att bo, trivs ni inte kan ni åka hem enligt mig och detta tänker jag fan inte be om ursäkt för för nu är jag arg. Ni har era åsikter om oss och vi har våra om er, det är inte mer än rätt att vi ska få säga Blattar om ni ska få säga Svennar. Varför är det okej för er att klaga på vårt land när det inte är okej för oss att klaga på er?

Som sagt, spåra ur så nu lämnar jag detta.
Ska sätta mig och vara upprörd i min ensamhet.

Måste även tillägga att jag inte läst igenom inlägget och det är antagligen därför det förekommer felstavningar och konstiga meningar :)

Kommentarer
Postat av: TjockaFreddy

You go girl :)!

2009-10-07 @ 18:17:44
URL: http://freddyyyy.blogg.se/
Postat av: Robin

shit XD du skrev en hel del där ja o.O

Du spåradeinte ur :O du var aldrig på spåret helt XD bra skrivet ^^ hoppas många läser det

2009-10-07 @ 18:25:08
Postat av: Fa1ly

Med risk för att bli för självgod är så vill jag bara säga:



- may the force be with you girl <3

2009-10-07 @ 22:00:45
Postat av: Lina

jag har legat med en blatte och det var fett nice

2009-10-08 @ 20:55:33
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com/
Postat av: Oma

Ärligt talat. Inte för att låta... Jo, för att låta elak. Du är fan en av de mest ointelligenta människor på denna planet. Att tracka på folks klädstil är inte bara omoget utan även jävligt ignorant och inte minst arrogant.



Utöver det känner jag även ett starkt behov att påpeka ett fenomen som i det svenska språket är känt som: meningsbyggnad. Testa det. Ursäkta inte heller för vad du skriver, det är din åskit. Idiotisk, visst, men du har fortfarande rätt till din. Om du lyckas formulera dig som en människa. Annars är det lika bra att hålla käft.



Lycka till med bloggen!

2009-10-08 @ 21:45:49
Postat av: tessan

ganska pinasamt skrivet lisa

2009-10-11 @ 21:13:32
Postat av: Peter

Ja, jag avskyr att vara den som är den men nu är jag just den..

Jag fick ont i ögonen av att läsa, vet inte om det är för att jag är trött men förmodligen inte. Styckesindela!



Och nu till det du skrev..

Först måste jag säga att det du skriver gäller minst lika mycket för svenska killar, om vi nu snackar om kass attityd emot tjejer.

Men din text verkar mest bygga på fördomar och (förlåt) rasistiska åsikter, tyvärr.

Det är faktiskt synd,för det är ett ganska hett ämne.

Killar som går omkring och trakasserar tjejer alltså, inte invandrarattityden.



Dock så håller jag med om hela "yo i'm so hiphop"-resonemanget. Det är inte snyggt. Men man kan inte ta ifrån människan den fria viljan.

2009-10-13 @ 08:42:33
URL: http://petsyh.blogg.se/
Postat av: Peter

OMA :



Ignorant? =) Varför blanda svenska och engelska? Eller skrev du bara ignorant för att du tyckte det lät bra eller helt enkelt för att du trodde att det faktiskt hette så på ren svenska?

2009-10-13 @ 19:23:28
URL: http://petsyh.blogg.se/
Postat av: SweNina

PETER:

Troligtvis vet du inte om detta men Ignorant är ren svenska.

Lisa Jag måste hålla med Peter här, det du skriver är är mer rasistiskt och fördomsfullt än vad du kanske vill att det ska låta, det är inte bara invandrare som har den "jag är så sexig och du vill ha mig" attityden utan det gäller de flesta killarna runtom i världen inklusive Svenskar. Så min poäng är att din blogg är mer rasistisk än du vad kanske vill tro.

2009-10-15 @ 19:11:05
Postat av: Peter

SweNina:



http://ne.se/sok/ignorant?type=NE



Är jag blind eller har jag bara rätt? =/



Tack för att du höll med mig dock!

2009-10-23 @ 11:02:46
URL: http://petsyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0