Du heliga säng.

Oj va dålig jag börjar bli på att uppdatera men får väl skärpa mig till veckan. Jag har liksom inte stört mig på något idag så har väl egentligen inget intressant att skriva men kände att jag var skyldig er ett till inlägg idag.

Är det bara jag eller är sängen helig? 
För mig är ens säng personlig, är det något som är mitt så är det verkligen sängen. Jag hatar när andra sover i den för jag tycker det känns äckligt, speciellt om det är någon som jag inte känner som sover i den.
Eller är jag löjlig nu?
Tänk er bara själva någon ligga i er säng och svettas eller w/e, EEEUW!
Det är bara speciella personer som får sova i min säng eller nej, det stämmer inte heller. Det är bara jag, Mattias och mina katter som egentligen är helt tillåtna att sova i min säng.
Så nu vet ni det, lämna min säng ifred! Och om ni verkligen måste använda den kan ni väl i alla fall byta sängkläder?


Men va? Bloggar Mattias också?

Kommentarer
Postat av: Peter

Så du sover aldrig i andra människors sängar hoppas jag ;)

För det finns väl en risk att även du svettas och avför diverse kroppsvätskor? =)

2009-10-05 @ 18:26:24
URL: http://petsyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0