Lång dag.

Hemma från skolan nu, det var en ganska intressant dag idag.
Höll ju som sagt mitt tal, det gick inte som förväntat. Ska logga in och kolla om läraren lagt upp betyg på det sen. Det gick verkligen riktigt dåligt och jag var tvungen att börja om men det hjälpte inte.

På sammhällslektionen var jag den enda som gjort läxan, vad händer? Jag gör läxan? Och självklart så gör ingen annan den när jag väl gjort den.


För övrigt har jag en vän som haft en jobbig dag så tänkte bara skriva en söt liten hälsning; Det kan bara gå upp från här.

Idag kommer ju som sagt Mattias hit och innan dess ska jag hinna städa. Får se om jag hinne med en hissa och dissa sen kankse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0