Lång helg.

Usch vilken seg helg det har varit. Har verkligen inte gjort någonting, fast det är klart såna helger ska man också ha dock känns det som jag har för många såna helger men vag finns det att göra i höstmörkret?

Köpte lite kläder i fredags, eller ja, jag köpte en ny mjukisdress från en trevlig tjej med ett litet eget företag. Billigt och bra - det gillar ja'. Hahah nej men det krånglade faktiskt när jag skulle beställa för närjag tryckte på "beställ"knappen så la mitt internet av så pengarna drogs från kortet men hon fick aldrig min beställning så jag sitter och försöker fixa det med henne nu.

Nej, nu ska jag föna håret.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja, 40 stod det på receptet. Men jag gjorde 73 stycken, men det gör inte så mycket. Jag gillar det så! :)

2009-10-04 @ 15:11:59
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Det skulle jag kunna, haha :)

2009-10-04 @ 17:09:44
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0