Me <3 Tjockisar

Shasha! Idag har jag legat och slappat i sängen hela dan eller ah, klockan är ju bara halv 12 men vaknade faktiskt vid 6 :)

Planerna för dagen är väl något i stil med att åka in till stan och träffa Hanna, har dock inte pratat med henne än men det löser väl sig. Sen är jag sugen på cheesburgare så ska väl äta det också. Fan va underbart det är att kunna äta massa skit utan att bli så tjock som resten av sveriges underbara tjockisbefokning!

I'll stay skinny. 


Nu ska ni inte tro att jag förespråkar dessa anorexifall till modeller, uschnej! Lagom är bäst, jag är lagom, jag är snygg.
Och nu när jag gått på er tjockisar/fetton där ute så är det väl dax att skriva något om dessa skelett man ser i tidningar och lite överallt. Shit, fattar inte hur man kan tycka det ser snyggt ut. Jävla offer. Smala som sugrör, USCH!  

Kommentarer
Postat av: Mikael heen

Fan va bitchig du är då :o

2009-10-23 @ 14:14:16
Postat av: Jennifer

Är du din blogg seriös?

2009-10-29 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0