"Mina" åsikter - inte era !

Det är så jävla gulligt att ni blir sura på mig för att jag tycker att någon är tjock. Ni behlver inte säga åt mig vad jag ska tycka och inte.
självklart behver ni inte hålla med mig om saker och ting men att säga att ni en gång tyckt om mig men inte gör det längre bara för jag skriver en massa skit på min blogg är rent ut sagt löjligt.


Jag förväntar mig inte att ni ska ha samma åsikter som jag men ni måste respektera att jag har en annan åsikt än er - precis som jag låter er ha er åsikt.
Passar det inte behver ni inte gå in här och kolla alls. Skaffa er ett jävla liv ist och egna åsikter ist fr att sitta och klaga på mina.

Puss på er :)

(använder mattias tangentbord och det är helt fuckat så tar inte ansvar för felstavningar och sån skit för jag orkar inte läsa igenom inlägget. Är ni inte tillrckligt smarta för att lite ut ad det står har ni inget här att göra) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0