Urk!

Det känns som jag har snuddat på detta ämnet förr men vi kör igen.

Som sagt, dessa 15åringar som leker sexiga :)
Ja, vad tycker ni om dom? Det är helt okej att uttrycka era åsikter men med tanke på att ni inte gör det så tänker jag bara skriva ett kort inlägg idag.

Visst var 15 en mysig tid? Då man trodde man var så jävla vuxen, shit va lite man visste. Och var man sexig? Nonono!
Jag tycker det är sjukt snyggt med sexiga underkläder men fan inte på en 15åring. Denna tjejen på bilden har ett spetslinne på sig där man ser igenom men inte vid brösten för där har de satt rosa tyg. Tjejen i detta fallet använder svarta string under detta linne men självklart så har hon inget annat inne än det rosa och det syns ju igenom, är det sexigt tycker ni?


MUMS?

Är ni sugna eller?


Kommentarer
Postat av: Peter

Vad ska man säga..

Vet inte om jag tycker om din specifika kategorisering angående just femtonåringar, det finns ju undantagsfall i varje årskull.

Jag vänder mig lite emot folk som rent generellt försöker verka mer vuxna än vad dom egentligen är.

Särskilt när det kommer till mognaden - för där raserar fasaden jävligt fort.

Utseende kan ju vilken tomte som helst plusa (eller radera) 5-6 år på.

2009-10-13 @ 08:36:19
URL: http://petsyh.blogg.se/
Postat av: Ian

Älskar när du går loss i dina texter, keep it up!

2009-10-13 @ 15:48:22
Postat av: Lina

duvet om de där tjejerna på bilderna är under femton kan det tolkas som pedofili och du kan bli anmäld.....

2009-10-14 @ 17:38:35
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com/
Postat av: Jonathan

Too old, do not want

2009-10-15 @ 19:53:53
Postat av: amir

fyfan va du e sjukt

2011-11-01 @ 18:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0