Denna lilla känsla som förgyller vår dag.

Efter många om och men har jag äntligen funnit motivationen till att börja skriva. Skriva är vackert, solen är vacker, kärlek är vackert, jag är vacker - fast det finns det ju självklart delade meningar om.

Mitt första inlägg tillängnar jag kärleken. Detta underbara påhitt som kan få en att gråta av både glädje och lycka för visst gör det ont att förlora någon men jag blir hellre ledsen över att mista något än att inte fått uppleva det från början.
Kärlek och saknad går ju hand i hand. Jag älskar att sakna, jag älskar att leva, jag älskar att skriva och jag älskar Winnerbäck.


Jag skulle vilja beretta diverse saker men låter bli. Jag är hemligheten som inte vill bli avslöjad. Det är så mycket ni inte vet.

Poesi är som musik i mina öron

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar. Ja jackan finns kvar än så länge. Jag har ingen som kan prova jackan, ingen i den strl. Sök på bilder på nätet så finns det nog andra du kan se med jackan på =)

2009-09-30 @ 13:34:39
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: Peter

Winnerbäck är underbar och angående glassplittret, det ligger fortfarande kvar.

Det har blivit en del av min vardag nu.

2009-09-30 @ 16:50:19
URL: http://petsyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0